Benvolgut/da,
Des de l’Ajuntament de Blanes t’animem a participar a la campanya de Nadal “REGALA REIS A BLANES”. Aquesta té per objectiu incentivar la compra en els comerços de la vila, per tal de garantir que aquest Nadal tots els nens i nenes tinguin el seu regal de reis.


Com funciona aquesta campanya?
L’Ajuntament farà arribar, als nens i nenes de P3 a 6è de primària de tots els centres educatius de Blanes, una carta per enviar als Reis d’Orient que podran deixar a la bústia reial davant de l’Ajuntament. Els pares dels nens i nenes de Blanes nascuts/des als anys 2019, 2020 i 2021 podran recollir aquesta carta, també, per als seus fills a les dependències de Promoció de la Ciutat els dies 13, 14 i 15 de desembre de 10:00 h a 14:00 h i de 16:00 h a 19:00 h
La part inferior d’aquesta carta tindrà un retallable que contindrà un cupó de descompte per valor de 12€ amb un codi alfanumèric únic (no es pot duplicar ni falsificar).




Les famílies podran utilitzar aquest cupó de descompte per valor de 12€ a qualsevol establiment comercial de Blanes que s’adhereixi a la campanya REGALA REIS A BLANES des del  15/12/2021 i fins al dia 5/01/2022."



Qui es pot adherir a la campanya? 
Tots els establiments comercials de Blanes que tinguin productes a la venda susceptibles de regalar en aquestes festes (establiments comercials de venda de productes d’alimentació inclosos). Aquesta campanya no va dirigida als negocis de prestació de serveis ni als negocis de l’àmbit de la restauració.



Com es fa aquesta adhesió dels establiments a la campanya?  
Per fer l’adhesió del vostre establiment a la campanya "REGALA REIS A BLANES", us haureu de registrar 
aquí, a partir del dia 1 de desembre i fins al 20 de desembre (a les 13:00h), on se us generarà un LOGIN i un PASSWORD.


Un cop adherit, com es fa la validació dels cupons de descompte? 
Per validar el cupó de descompte en la venda, haureu d’entrar a 
www.regalareis.blanes.cat (amb el LOGIN i PASSWORD que ja tindreu), anar a l'apartat "VALIDAR CUPÓ" i introduir el codi alfanumèric que trobareu en el cupó. Un cop validat el codi a la plataforma, es podrà aplicar el descompte en la venda, mai abans.
 
En el cas que un mateix cupó es vulgui utilitzar més d’una vegada, la plataforma no l’acceptarà.



Com es farà el pagament dels cupons als establiments? 
L’Ajuntament de Blanes pagarà a cada establiment comercial l’import de tots els cupons de descompte que hagi validat a la plataforma. El pagament es farà a finals del mes de gener mitjançant una transferència bancària.
 
Recomanem que els establiments comercials adherits es quedin tots els cupons de descompte que vagin validant, per tal de poder fer comprovacions posteriors, si escau.


Com s'identificaran els establiments adherits? 
(Inici de la publicitat de la campanya)  
Per tal de visibilitzar els establiments adherits a la campanya us podreu descarregar, des de la plataforma, el rètol de la campanya "REGALA REIS A BLANES" (en format PDF), que s’haurà d’imprimir en color i penjar a la porta de l’establiment no abans del dia 9 de desembre. Si no teniu mitjans per imprimir el rètol, el podreu recollir a partir del dia 9/12 al departament de Promoció de la Ciutat (Av. De l’Estació, 43) de 10:00 a 14:00h o a l’Oficina de Turisme (plaça de Catalunya, s/n), de 10.00 a 13.00h de dilluns a divendres.



Què cal fer si teniu alguna incidència tècnica en registrar-vos a la plataforma per adherir-vos-hi? 
El període per registrar-vos a la plataforma com a establiment adherit s’inicia l'1 de desembre i finalitza el 20 de desembre (a les 13:00h).
 
Si durant aquest registre es produeix qualsevol incidència, ens podeu enviar un correu electrònic a promocio@blanes.cat indicant la vostra incidència i el vostre telèfon de contacte i us contactarem el més aviat possible.


Què cal fer si teniu alguna incidència tècnica a la plataforma per validar els cupons de descompte?  
El període per fer la validació dels cupons a la plataforma s’inicia el 15 de desembre i finalitza el 5 de gener de 2022.
 
Per a qualsevol incidència a l'hora de validar els cupons de descompte truqueu al  93 151 78 64 a partir del dia dia 15/12/21 al dia 5/01/22 en horari de les 10:00 a les 13:30 i de les 17:00 a les 21:00 
tots els dies de la setmana inclosos dissabtes i diumenges i festius. Amb l'excepció que els dies 24 i 31 de desembre l'atenció finalitzaria mitja hora abans, a les 20.30h

Els únics dies en que NO és prestarà el servei d'atenció telefònica seràn el 25 de desembre i l'1 de gener.
 
 
 
Atentament,
 
Jordi Urgell Martínez
Tinent d’Alcalde de Turisme, Promoció de la Ciutat, Comerç, Empresa i Mobilitat